maandag 19 juni 2017

Nani Iro meets Vienna

Het avontuur zit erop. Helaas werd ik niet de winnares van battle of the blogs 2, maar ik ben al heel fier op mijn plaatsje in de finale tussen al die andere straffe naaisters :) Top 3 had ik bij het begin van de wedstrijd nooit durven dromen eerlijk gezegd!


Gedaan met opdrachtjes en nu weer gewoon mijn eigen ding doen. Dit prachtig stofje was hier al lang aan het roepen hoor!



Oorspronkelijk zag ik er een just knot it in. Uiteraard, mijn favoriete patroon ;)
Maar toen de vienna gelanceerd werd, ben ik van gedacht veranderd!



En bij deze kreeg dit stofje de eer om mijn eerste vienna te worden!



Wat kan ik zeggen over het patroon? Wat ik altijd zeg over patronen van Katrien: perfecte pasvorm, mooie afwerking, leuke details,... Het feit dat Isabel hieraan meegewerkt heeft, kan alleen maar zeggen dat het ook een superleuk, nog niet gezien ontwerp is :)





Het was even wennen om Lotte ermee te zien. Normaal gezien is het bij Lotte: hoe meer zwier, hoe beter! "Oh mama, dat zwiert niet... maar ik vind het toch mooi hoor" waren exact haar eerste woorden... Gelukkig vulde ze op tijd aan :)





Het doet mij wat denken aan de Tulip die ik vorig jaar mee mocht testen (ook van Kaatje Naaisels): ook een korter bovenstukje en daaronder een licht gerimpeld jurkje. En ook dat werd graag gedragen dus dat komt hier zeker goed!


Patroon: Vienna - Kaatje Naaisels & Bel'Etoile
Stof: Komorebi - Nani Iro (Bellelien)


6 opmerkingen: