donderdag 2 maart 2017

Beter laat dan nooit!

Dat het hoog tijd werd, dat staat vast. Honderden Tiny's zag ik al passeren, honderden keren dat ik vond dat ik dat ook eens moest proberen, maar honderden keren dat ik toch iets anders koos.
Nu is het er eindelijk van gekomen: mijn eerste Tiny is een feit!


Ik kocht dit prachtige stofje bij Cas en Nina en zowel bij mij als bij dochterlief was het liefde op het eerste zicht. Mooie kleuren, heerlijk luchtig stofje voor de aankomende zomer én met paardjes, Lotte's favoriete dier, op éénhoren na ;)


Over de Tiny zelf niks dan goed: heel mooi, snel én makkelijk met een aangeknipt mouwtje! Ik maakte de 110 omdat ik vond dat het nogal breed leek en best dat ik dit deed, want zelfs nu vind ik het nog iets te breed voor Lotte.


De rok is een gewone rimpelrok met de volledige stofbreedte en achteraan werkte ik af met een klein fantasietje op de rug. Simpel, snel klaar en tijdloos :)






Stof: Wild Horses van Monaluna - Cas en Nina
Patroon: Tiny van StraightGrain

Psssssssssst... Zagen jullie het al?! Geheel toevallig net voor ik dit bericht schreef, werd ik gekozen om mee te doen aan "battle of the blogs part II" van Cas en Nina. Dit was dus al een voorproefje voor wat nog gaat komen de komende maand en hopelijk ook daarna als ik verder in de wedstrijd geraak. Duimen jullie mee???


6 opmerkingen: