donderdag 13 oktober 2016

BFF-twinning

Toen ik dit stofje bestelde, moest ik direct aan Lotte's beste vriendinnetje denken en dan vooral aan haar mama. Ik weet dat ze zot is van donkerblauw, want ik naaide voor haar ook al het zwaantjes-kleedje toen ze zei dat ze zo graag donkerblauw ziet ;)

Sindsdien bleef Lotte's BFF mij elke keer ik ze zag vragen wanneer ik nog eens een kleedje voor haar zou naaien. Dit kon ik dus niet negeren en ik ging weer aan de slag met een superleuk twinning-projectje!



Eerst maakte ik dat van Lotte en het model was helemaal de smaak van mama-BFF dus ik maakte exact hetzelfde jurkje voor haar met 2 stralende, overgelukkige, prachtige meisjes tot gevolg :)


Hoe zalig ook om een fotoshoot te doen met deze 2 dames! Ze hebben zich rot geamuseerd en namen de beste poses aan als echte, volleerde modellen. Zie ze hier staan, fantastisch toch!!!



Er zal nog meer getwinned worden voor deze 2 prinsesjes, dat is zeker!





En toch nog even een foto uit de oude doos, van het eerste BFF-twinning projectje :)


Patroon: Once Upon A Party van Ienemiene
Stof: Dandelions Blue van See You At Six

6 opmerkingen: