maandag 19 september 2016

Finally!

Eindelijk aan de herfstcollectie begonnen! En de ideale dag gehad om het eerste herfstkleedje te dragen!


Ik kon niet weerstaan aan de mooie stoffen van See you at Six en ik koos er 4 stofjes uit, waarvan dit het eerste is dat verwerkt werd.
Wat een zalige stoffen!!! De kleuren, de kwaliteit, het materiaal,... Ze zijn echt super!
En een groot voordeel: ze zijn 140cm breed dus extra veel zwier om in de rokjes te steken :)




Ik koos nog eens de once upon a party en knipte de hoge taille uit om er paspel tussen te steken en zo een soort van band te creëren. Ik had ook de just knot it kunnen maken, maar dan viel ik wat te veel in herhaling ;)





De gilet is er ééntje van JBC en is een echt must have! Zo mooi, zo blinkend, zo perfect passend bij dit stofje! Nu nog passende kniekousjes en haar glitterbotjes en little diva is helemaal klaar voor de aankomende herfst!






Mama moet eerst nog de 3 andere stoffen gaan verwerken... En de rest! :)

Patroon: Once Upon A Party van Ienemiene
Stof: Dandelions Blue van See You At Six





8 opmerkingen: