dinsdag 30 augustus 2016

The second time

Ik vertelde bij het vorige kleedje al hoe gek ik ben van het nieuwe patroontje "just knot it". Ik schreef daar ook om de volgende keer een maatje groter te maken et voila: dit keer werd het een 110 :)



In een prachtig stofje van Nani Iro van Bellelien, afgewerkt met zilveren paspel en 2 kleine parelmoeren strikjes als finishing touch. Het zijn de details die het doen!



Zo fijn een patroontje zonder rits! Eindelijk :) En wat een zalig stofje om mee te werken!
Het was de eerste keer dat ik voor een Nani Iro'tje ging, maar zeker niet de laatste keer. Zo fijn om mee te werken en het valt zo mooi eens het verwerkt is in een kledingstuk.




Als voorlaatste dag van de vakantie gingen we naar Planckendael voor nog wat mama-qualitytime, extra veel speelplezier en de perfecte locatie om spontane foto's te kunnen maken.










Dat er gespeeld werd, is wel duidelijk ;) En als afsluiter na een heerlijke dag, mochten ze uiteraard genieten van een lekker ijsje.




Zowel het patroontje, als het ijsje, als het stofje, als de uitstap smaken naar meer!!!



Patroon: Just Knot It - Mind The Whale
Stof: Komorebi Shared Dice - Nani Iro (Bellelien)

6 opmerkingen:

  1. Nani Iro, daar kan je nooit iets verkeerd mee doen. Die textuur, die print, die diepe kleuren. Perfecte combinatie met dit prachtpatroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige jurk is dit!!! Wauw! Grote fan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik ben fan van jou dus wat een compliment! Dank u wel :) een favorietje hier, maar helaas al bijna te klein...

      Verwijderen