woensdag 27 juli 2016

Vakantiekriebels

Naast dit jurkje was er nog één dat absoluut mee moest op vakantie.
Toen ik de prachtige tricot kocht, was dit eigenlijk bedoeld voor nog een solis. Maar aangezien ik die ook hier al maakte, wou ik nu nog eens iets anders. Zo zou ze niet telkens met hetzelfde modelletje moeten rondlopen hé ;)



Ik koos ervoor om dit model nog eens te maken wegens het hoge zwiergehalte (dochter blij), het hoog draagcomfort (dochter blij) en het gemak aan wassen en strijken (mama blij).


Eens Lotte het stofje zag, kon ze niet wachten om het aan te trekken! Dus ik deed wat extra mijn best, werkte tot in de late uurtjes en maakte dochterlief de dag nadien blij met een op en top meisjesachtig jurkje!



En dat het ideaal is om mee te ravotten, werd direct bewezen op het crisisfestival in Erps-Kwerps!
Bij deze is haar eerste festival ook een feit. In stijlvolle outfit ;)









En uiteraard ging het jurkje mee op vakantie en werd het met heel veel plezier gedragen. Toch fijn zijn zo'n dankbare dochter! <3



Voor wie nu ook graag op facebook volgt: ik heb daar sinds vandaag ook een pagina :)

Patroon: Aangepaste Once Upon A Party met Rimpelrok
Stof: Digitale Tricot van bij Cas en Nina

3 opmerkingen: