dinsdag 26 juli 2016

Eva's Flamingo's!

Ik zag dit stofje van Eva Mouton al een tijdje te koop staan bij Bambiblauw, maar had niet direct een projectje voor ogen. Tot ik dit jurkje maakte en ik het wist!
Het maatje dat ik maakte werd al volledig goedgekeurd dus daar was geen werk meer aan :)


Ik ben spijtig genoeg iets te snel aan het werk gegaan en mijn rokje lag niet helemaal in het midden, waardoor de plooien niet mooi symmetrisch zijn... En ik hou net zo van symmetrie dus dat is echt balen! Gelukkig is het bovenstuk wel mooi gelukt en valt de rest niet zo op tijdens het spelen!


Ze had niet zoveel zin in een fotoshoot helaas...























En ging liever wat chillen op het strand :)



























Om helemaal uitgerust te zijn en nadien nog te genieten van hetgeen zij het leukste vond aan de hele vakantie: een ritje op het paard!






Zij blij, ik ook blij!

Patroon: Solis van Sofilantjes
Stof: Eva's Flamingo's door Eva Mouton bij Bambiblauw


6 opmerkingen:

  1. Heel mooi en toffe foto's ook!
    Dat stofje is inderdaad prachtig he, ik verwerkte het deze week ook eindelijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooooh ik wil ook wel eens zien wat jij gemaakt hebt!

      Verwijderen
  2. Stijlvol en comfortabel, een ideaal vakantiejurkje! En amai, jij bent nogal op naaidreef ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eindelijk vakantie, ik moet ervan profiteren ;) Er komen er nog een aantal normaal gezien :D

      Verwijderen
  3. Superleuk exemplaar!Heerlijk stofje.

    BeantwoordenVerwijderen