zondag 26 juni 2016

Solis

Ik zag dit jurkje en ik wist meteen dat ik dit ook wou maken! Het heeft alles: tricot wat zorgt voor een comfortabel jurkje, een mooie zwierrok voor een blije Lotte en een speciaal rugje voor een blije mama :)


Lotte mocht het tricotje kiezen en ze koos voor deze vlinders! Daar had ik net genoeg van om een jurkje met plooirok te maken.
De pasvorm is goed! Ik maakte een 110, maar maakte het wel een heel stuk korter.
De hals vind ik persoonlijk wat te los, die zou ik wat meer willen aanspannen.




























Ze is zo zot van de roze bloemetjes en vlinders, dat ze het niet erg vindt dat het niet heel erg zwiert. Dat is voor de volgende keer ;)





Patroon: Solis van Sofilantjes
Stof: Digitale Tricot van Droomstoffen.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen