donderdag 2 juni 2016

Klaar voor haar eerste dansshow!

Iets waar ik al van dag 1 dat ik wist dat ik een meisje zou krijgen, naar uitkeek... Lotte's eerste dansshow! De nodige outfits waren: het K3-kleedje (check), een prinsessenkleed (dubbel check) en een witte outfit... Waaaaat? Wit!? Helemaal niets wit in de kast hier!
Dus ging ik op zoek naar een mooie witte stof voor een éénvoudig rimpelrokje en kocht een bijhorende witte-tshirt bij JBC die ze nadien nog zou dragen. En dit is het geworden:


Het rokje is meer zilver dan echt wit, maar ik dacht wel dat dat niet echt een probleem zou zijn. Lotte was er alleszins mee in de wolken en heeft de het de hele dag gedragen :)



























En dan komt ze eindelijk het podium op... En draagt ze dit!



Och ja, hier ligt al een kleurrijk bloesje klaar voor bij het rokje en een kleurrijk rokje voor bij het witte bloesje dus beide zullen nog gedragen worden!

Patroon: Rimpelrok met Glitterelastiek
Stof: Dreaming in Pearle Ice - Timeless Treasures



4 opmerkingen: