vrijdag 18 maart 2016

De eerste plooitjes

Voor één keer stond ons klein modelletje helemaal klaar om direct te poseren :)


Ik zag dit stofje hier passeren en was direct verkocht! Ik wist meteen dat ik voor een zwierig, girly kleedje wou gaan zoals de kleedjes van Morley die je tegenwoordig wel veel ziet passeren.

Ik was ook al langer fan van de plooitjes die subtiel een extra toets geven aan het bovenstukje. Aan de hand van deze goede tutorial maakte ik er eindelijk eens werk van.


Het is een kleedje dat bedoeld is voor de zomer en dan zie ik het wel graag met een mouwtje. Een extra girly mouwtje met rimpels :)


Dit jurkje smeekte om een extra brede rimpelrok én een extra accentje achteraan: een mooie strik :)





















De zwierrok werd meteen uitgetest én goedgekeurd. Oef! :)




Stof: Bouquet Navy van Alison Glass te vinden bij Bellelien
Patroon: aangepaste Once Upon A Party van Ienemiene



12 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank u :) Het is hier ook een favorietje ;)

      Verwijderen
  2. wat maak jij mooie dingen zeg... prachtig!! ik ben je meteen gaan volgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi dat is leuk om te horen :) Er ligt alweer iets klaar om erop te zetten ;)

      Verwijderen
  3. Ik ben wat aan 't rondscrollen op je blog, en mijn mond is al een paar keer opengevallen :-) Wat een mooie dingen maak je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Amaai seg, nu valt mijn mond open :) Wat een mooie woorden, dank u wel!

      Verwijderen